Hej bloggen!

Hej bloggen ! Igenkligen skulle jag träffat min älskling o sen nicole, men helt ändrade planer :/ Sitter kvar i visätra. ! :O Men ajja vad ska man göra, ska föröska komma hem, måste packa o skit inför imorgon :( Men ajja så är det :/ Imorogn åker jag tillbaka till enköping. Sen midsommar hoppas jag att jag ska hänga med mats som vi nästan helt har bestämmt :D¨Får se vad som händer:) Men aa jag får iallafal hoppas, sen ska ajg ta kort på alla mina fina o underbara kläder jag har fått :) Men ååhhh vill hem till ekerö nu kanske? Vill träffa min älskling! Men ja vet inte hur det blir med det :( Men igår gick allt åt helvete. Nikki är skit sur på mej, men får leva med det, finns inget jag kan göra förutom det jag har gjort, o det är att jag har försökt snacka med bruden men nej nej ! Allt är mitt fel! Det är fan inte riktigt sant, men ajja hon är som hon är! Men vet inte vad jag ska skriva nu, jag mår sjukt illa, ! VILL HEM! haha men nu ska jag fixa bloggen lite små detaljer :D Bye beebbbsss! :D
                            

                                                        // Eran nathalie!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback